Antalya’ya tatile gelen bir çift Kaleiçi’nde balık yiyip güzel bir gece geçirdi. Fakat iş hesap ödemeye gelince bu güzel gece bir anda kabusa döndü. 2 tane 700 TL’lik çupra yiyen çifte hesap 4 bin TL gelince vatandaşlar gördükleri manzara karşısında şok geçirdi. Bu fiyatlar karşısında şok olan çift yaşananları bir video ile anlattı.

2 BALIĞA 4 BİN TL HESAP İSTEDİLER

Antalya’ya eşiyle beraber tatile gelen bir vatandaş gece balık yemek için Antalya’nın en ünlü yerlerinden olan Kaleiçi’ni tercih etti. Burada eşiyle beraber balık yemeye karar veren vatandaş, bir mekan seçip oturdular. Menü fiyatlarına da baktıktan sonra 2 tane çupra yiyen vatandaş doyasıyla eğlendi ve güzel bir akşam geçirdi. Fakat kasaya gittikleri zaman hayatlarının şokunu yaşadılar. En fazla 2 bin TL gelmesi gereken hesap 4 bin TL olarak gelince gözlerine inanamadılar. Yaşadığı bu olayı sosyal medya üzerinden yayınladığı bir videoda anlatan vatandaş şöyle konuştu:
“Antalya Kaleiçi’nde eşimle yemek yemeye gittik. Dedik ki, ‘Bir balık lokantasına gidip, balık yiyelim.’ Menü çağırdık, menü geldiğinde; çupra 700, levrek 800, hamsi ve sardalye 400 TL falan filan… Biz birer tane çupra yedik, işte yanında koladır meşrubattır falan filan… Sonra hesap geldi hatta ben kafadan hesapladım, ‘2 çupra 700 lira bin 400 TL yapar. İçeceklerle bin 700 olsun hadi taş çatlasa 2 bin olsun’ dedim. Fakat gelen hesap 2 bin değil 4 bin TL! “

SİZİN YEDİĞİNİZ BALIĞIN GRAMAJI BÜYÜKTÜ

Bunun üzerine garsonu çağıran vatandaşlar savunma nedenlerini duyunca kulaklarına inanamadı Garson fiyatın bu kadar büyük olmasının nedeninin “Sizin yediğiniz balığın gramajı büyüktü” dedi. Duydukları karşısında şok geçiren çift ise  “Dedim ‘ Ya bu nasıl olur? 4 bin TL falan…’ Garson geldi ‘ Ya abi sizin yediğiniz gramaj olarak daha büyüktü” dedi. Bende “Nasıl daha büyüktü” dedim. Menüde büyük balık küçük balık diye bir şey yazmıyor! Sadece çupra 700, levrek 800 falan yazıyor. Sonra ‘Ya abi sizinkisi daha büyüktü’ falan dedi. Sonra bende “Bak ben bu hesabı ödemem! İster polis çağır, ister başkasını çağır!  Zabıtayı çağırın” dedim ‘Gine de bu hesabı ödemem” diyerek olayı anlattı.

‘SİZ BİZE DÜRÜSTÇE SERVİS YAPSAYDINIZ, BEN BURAYA HER GÜN GELİRDİM’

Garsonla geçen uzun diyalogların ardından ise “Sonra garson gitti, ‘ Ben bir patronumla görüşeyim’ dedi. O köşeyi döndükten sonra patronun yanına falan gittiği yok. Orada bekle bekledi sonra geldi, ‘ Ya biz hesabı sonrada düzelttik.’ Sonra yazmış işte buraya 1900 lira falan diye. Hesabı ödedim ve ‘ İnanın siz burada bize dürüstçe servis yapsaydınız, eşimle ben buraya her gün gelirdim” dedim. ‘Hatta biz kendimizle kalmaz oteldekilere de tavsiye ederdim onlarda gelirdi’ dedim. Hatta seninle ne güzel muhabbetimiz oldu sen 2 yıldan beridir burada çalışıyorum diye anlattın. Diyarbakır’dan geldim Antalya’ya yerleştim diye… ‘Yani samimiyetimize dayanarak ben sana 1000 lira bahşişte bırakırdım ama bu hiç hoş olmadı, hiç güzel olmadı” sözlerini sarf ederek yaşanan ollayları bir bir analattı.